Онлайн саудаға шағым көп

Авторы: Аманжол НҰРТАЗИН

Облыстық сауда және тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаментінің мамандарына биыл түскен өтініштердің саны өткен жылмен салыстырғанда 8,4 пайызға (2022 жыл – 491 өтініш) артты. Шағымдардың басым бөлігі электрондық сауда-саттық саласына тиесілі, деп хабарлайды Qyzyljarnews.kz тілшісі.

СҚО сауда және тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаментінің мәліметінше, шағымдардың үлесі бөлшек саудада – 41,5%, электрондық саудада – 46,2%, тұрмыстық қызмет көрсетуде – 3%, тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығында – 2,1%-ды құрап отыр. Бұл көрсеткіштер бір жағынан тұтынушылық мәдениетінің артқанын көрсетсе, екінші жағынан жосықсыз кәсіпкерлік қызметтің артқаны туралы ақпарат береді.

– Он бір айдың ішінде департаментке электронды коммерция сегментінде түскен тұтынушылардың шағымдары 2022 жылғы жылдық көрсеткішпен салыстырғанда 34%-ға өсіп, 246 шағымды құрады. Сондықтан тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласындағы уәкілетті орган бұл салаға ерекше көңіл бөлуде. Қазіргі уақытта тұтынушылардың мәселелерін жылдам шешу үшін «Wildberries» электронды сауда алаңының өкілдерімен WhatsApp арнасы құрылды. «Wildberries» маркетплейспен бірлесіп, департамент 72 тұтынушыға 2 млн. 770 мың теңгеден астам қаражатты қайтаруға көмек көрсетті. Сондай-ақ қазір «Ozon» электронды сауда алаңының өкілдерімен WhatsApp арнасы құрылды, — дейді СҚО сауда және тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаменті басшысының орынбасары Ләзім Мияшева.

Ұқсас жаңалықтар

Қазақстан Республикасы Ақпарат және қоғамдық даму министрлігі Ақпарат комитетінде 2022 жылғы 20 қаңтарда тіркеліп, №KZ76VPY00045027 куәлігі берілген.

Меншік иесі:  

СҚО әкімдігінің «Қызылжар-Ақпарат» ЖШС.

Яндекс.Метрика

Директор —

Ербақыт Амантайұлы

Сайттың бас редакторы —

Марат Шынтеміров, 

333marat@rambler.ru

@2022 — Designed and Developed by qyzyljarnews.kz